donderdag 31 oktober 2013

Snailmail





Sinds kort ben ik ook begonnen met Snailmail. Sommige van jullie zullen denken... Snailmail, wat is dat nou weer? Ik zal het je uitleggen.

Snailmail is eigenlijk gewoon leuke post versturen! Snailmail is de Engelse vertaling van Slakkenpost. Langzame post versturen dus  i.p.v. snelle email en social media.

En het is erg leuk om te krijgen maar zeker ook om te maken! Vorige week heb ik mijn eerste snailmail verstuurd naar Sandra! Wat een feest was dat om te maken! Gelukkig was zij er ook erg blij mee!





















Vandaag heb ik ook een soort snailmail gemaakt en verstuurd naar de dochter van mijn collega. Zij komt vrijdag weer thuis na maanden in het ziekenhuis te hebben gelegen met acute leukemie. Daarom vond ik leuk om haar een verrassingspakketje te sturen als Welkom Thuis!



Op deze site kun je van alles vinden over snailmail. Klik hier. Dus zeg nou zelf, het is toch altijd leuk om gezellige post te krijgen?

Lieve groetjes, Ester

2 opmerkingen:

  1. Ooowww deed jij dat nog niet? Jij... de bezige bij... ;)
    Leuk he hihihi... ik doe het al eventjes! Hoewel, nu weer al een tijdje stiller... maar wel fijn om te doen ook met de kinderen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heerlijk om van alles uit de kast te trekken en leuke/nieuwe dingen te maken! Veel plezier met het snail-mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen