vrijdag 10 juli 2015

Juf Bedankje!





Het was een schilder weekje...

Gisteren, donderdag 9 juli, kreeg mijn zoon zomervakantie! Yess!! Een paar weken niet meer rennen, vliegen, hollen! Fijn!!

Zoals elk jaar wordt de juf weer verwend met leuke afscheidscadeaus.



Elk jaar probeer ik wel iets origineels, creatiefs en zelfgemaakt te geven. Want geef nou toe, de leukste cadeaus zijn de handmade cadeaus toch?

Bij de Action kwam ik een leuk kartonnen huisje tegen. Deze moest alleen nog gepimpt worden.



Dus afgelopen maandag ben ik begonnen met schilderen. En eerlijk, ik kon niet meer stoppen. Zo fijn om te doen! 
Ik had helemaal de smaak te pakken!



Op 2 kanten staat de juf en vanuit uit dakraam zwaait 
mijn zoon naar de juf! 



Nadat alles goed gedroogd was hebben we er thee en chocolade in gedaan. Een lieve zelfgeschreven kaart van mijn zoon erbij en 
natuurlijk leuk ingepakt!



Gisteren heeft mijn zoon het aan de juf gegeven. Ze moest er om giechelen en ze vond het erg leuk!

Dat was groep 3. Nu op naar groep 4! Maar eerst VAKANTIE!! Vandaag over 2 weken vliegen we al! Fijn vooruitzicht!

Een heel fijn weekend!



3 opmerkingen:

  1. oh wat een leuk idee! Superorigineel ook en prachtig gemaakt.
    Wat zal de juf hier blij mee zijn zeg. En idd de leukste zijn de zelfgemaakte, daar ben ik het wel mee eens... ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan! Dat is er eentje om bij te houden hoor! Ben zeker dat de juffen liever zoiets origineels en zelfgemaakt krijgen dan de afgezaagde bloemetjes ofzo. Of zo zou ik toch zijn!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen