vrijdag 28 augustus 2015

Terug van vakantie...




Al een week terug van onze heerlijke vakantie in Tenerife!






Wat hebben we genoten van het prachtige eiland! 



Van de prachtige natuur, de zee, de lieve mensen, het heerlijke eten (en koffie ;-)) en natuurlijk van elkaar...




In de plaats dicht bij ons zit een wolwinkel. Deze had ik 2 jaar geleden ook al gespot en deze zat er nog! 




Ze hebben er veel verschillende bollen en fournituren. 
Erg leuk om even te snuffelen.




En als je geluk hebt heb je er ook nog life muziek bij! ;-) 




In de avond speelt er een man op zijn gitaar in de winkel. En het grappige is hij deed dat 2 jaar geleden ook al! Zo leuk! :D




Natuurlijk heb ik wat leuke bolletjes meegenomen uit Spanje! Eens kijken wat ik daar van ga haken.




In de vakantie ben ik natuurlijk bezig geweest met mijn vakantie haakproject. 




Ik denk dat ik er ongeveer 80 vierkantjes heb gehaakt. Ik ben er nog lang niet. Ik moet er nog 185! Dus ik vermaak me nog wel even! ;-)




Hopelijk heb jij net zo'n fijne vakantie gehad als ik! Ben benieuwd!

Fijn weekend!





4 opmerkingen:

  1. Wij hadden ook een heerlijke vakantie in Bretagne!
    Maandag gaan we weer fris aan de slag!
    En een nieuw haakproject zit al in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooie wol uit, die je daar hebt gekocht! En die vierkantjes....piejoew, ik zucht al in jouw plaats :-) Al die draadjes... Maar het gaat vast en zeker iets héél mooi worden!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar kan ik die wolwinkel vinden zou er graag heen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen