zaterdag 30 januari 2016

Hyacinth Jacket


Afgelopen week leek het wel lente! Wat een heerlijk weer was het!
Blauwe lucht, een heerlijk zonnetje en fijne temperatuur!
Afgelopen week was ik in Rotterdam en ik liep in de stad met mijn jas open.
Zulk lekker weer was het!

Mijn zoon genoot ook zo van het heerlijk weer!
Hij zat donderdag bij mij achter op de fiets
en deed zelfs een soort van Titanic maar dan achter
 op de fiets! Haha, het zag er zo grappig uit! :-)
Als het zulk heerlijk weer is dan heb ik ook echt zin in de lente!
Weer de frisse kleuren, bloemen en lekkere geuren in huis!
Vorige week zag ik al wat mooie foto’s voorbij komen met voorjaarsbloemen.
Altijd fijn in huis! Het geeft meteen een lente gevoel!
Dus afgelopen week haalde ik wat hyacinten bij de bloemist.
Geïnspireerd door de leuke foto’s die ik had gezien kwam ik
op een leuk idee voor een haakpatroon, namelijk de
Hyacinth Jacket.
Zo gehaakt en het staat ook nog eens super leuk! (al zeg ik het zelf)
Zet ze gezellig bij elkaar in je huis of geef ze weg als een cadeau!
Het haakpatroon is gratis te downloaden op mijn site
in het Nederlands en Engels.
Mocht je het haakpatroon gaan haken maak er dan een leuke foto van!
Ik verloot een leuk pakket voor de leukste foto!
Ben benieuwd naar jullie creaties! :-)
Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Heeerlijk! Leuk gedaan! Ik heb er ook even aan gedacht ze een jasje te geven, maar omdat ze het hier al lekker warm hebben, kregen ze een leuk gietertje & waxinelichthouder om in te staan!

    BeantwoordenVerwijderen