maandag 21 maart 2016

DIY Paaseieren

DIY.Paaseieren5.EssSpecially.maart 2016
Het is lente! Heerlijke tijd komt er weer aan!
Weer veel buiten en de natuur komt tot bloei!
Blijft een mooi klimaat waar wij wonen!


Volgende week is het alweer Pasen. In huis wilde ik weer wat
paaseieren hangen in takken. Maar dacht je dat ik de paaseieren kon vinden?
Blijkbaar heb ik ze vorig jaar wel erg goed verstopt. ;-)
Dus dan maar eigengemaakte eieren! Zeg nou zelf, dat is toch
eigenlijk wel het leukste!

Ik had nog een kleurrijke voorraad vilt liggen. Altijd leuk om weer
eens met vilt te werken in plaats van al die bolletjes. ;-)
Dus ik ging aan de slag achter de naaimachine! Wat ontzettend
leuk om te maken! En nog een voordeel, ze zijn zo klaar!

Dus deze paaseieren hangen nu vrolijk bij mij in huis! Gezellig!

Wil jij ze ook maken? Op mijn site vind je
hier de DIY. 

Alvast fijne Paasdagen!


wpid-sign-me-up.png.png

4 opmerkingen:

  1. Leuk! En idd, zelfgemaakt is veel leuker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, grappig dat je je paaseieren niet kon vinden, deze zijn in elk geval héél leuk! Vrolijk en fel!
    Het moet niet altijd pastelkleurig zijn hé.
    Fijne week,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zelfgemaakte paaseieren zijn echt leuk. lekker vrolijk voor aan de paastakken. Op dezelfde manier kun je ook paashaasjes naaien.

    Fijne week, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukies! Vrolijke kleurtjes ook.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen