zondag 15 mei 2016

265 granny vestje

265 granny vestje1.EssSpecially.15-5-2016Eindelijk kan ik jullie het resultaat laten zien hoe het 265 granny vestje is geworden!
Ja, weer een WIP (Work In Progress) is klaar!

265 Kleine granny's heb ik gehaakt.
265 Kleine granny's heb ik aan elkaar genaaid.
265 Kleine granny's heb ik draden afgewerkt.
Dat betekend dus dat ik 795 kleine granny's in mijn handen heb gehad.

Wat een werk zul je denken. Nou dat was het ook. En dan te bedenken
dat ik hier vorig zomer in Tenerife mee ben begonnen!
Niet dat ik hier dagelijks mee bezig ben geweest hoor. Op een gegeven
moment was ik het zelfs zat. Er kwam geen eind aan! 
Uiteindelijk vond ik de moed weer om verder te gaan en haakte rustig
door met de kleine granny's! Wat overigens een erg fijn haakpatroon was om te haken!
Ik wilde het vestje eindelijk af maken. Dus stortte ik me volledig op het vestje.
Maar wat ben ik blij dat het af is! Ik ben super blij met het eindresultaat!
Een haakproject waar ik erg trots op ben!
Om het vestje helemaal af te maken naaide ik er een mooi label op
van Mez11 die Joyce speciaal voor me maakte! 
Het maakt het vestje helemaal af!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik hoor het graag! 

Tot snel!

SIGN ME UP!

6 opmerkingen:

  1. Prachtig vestje na zoveel werk. Echt een waar stukje haakkkunst.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een monnikenwerk! Maar met prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kan je niet anders als 'Wow!' op zeggen :-)
    En door de kleur kan je het bij veel dingen dragen... goed gedaan!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Applaus voor je doorzettingsvermogen! Ik vind je vest prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, in een woord geweldig. Wat een werk! Maar wel heel mooi gemaakt.
    Wat een leuk blog heb je , ik kwam je via via tegen.
    Ik ga je zeker volgen via bloglovin
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen