zaterdag 3 september 2016

Broccoli shawl

Broccoli shawl1.EssSpecially.september 2016
Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Ik wel! Doen waar je zin in hebt...
Heerlijk! Gewoon niets of juist wel iets... Kijken wat de dag brengt. Ik heb er van genoten!
En nu alweer 2 weken aan het werk en zoonlief weer naar school. Wat vliegt de tijd!

Broccoli shawl4.EssSpecially.september 2016
In de vakantie heb ik mijn 'Broccoli shawl' afgemaakt. Elke steek die ik
haakte leek op een broccoli vandaar dat ik hem zo heb genoemd! ;-)
Broccoli shawl3.EssSpecially.september 2016
De bolletjes heb ik Sostrene Grene gekocht. Mocht je deze winkel nog niet kennen
dan raad ik je aan om deze eens te bezoeken! Zulke leuke spulletjes en een wand met heel veel
bolletjes wol! Ik word er erg blij maar vooral hebberig van! Jullie vast ook!
Broccoli shawl.EssSpecially.september 2016
Ik heb deze omslagdoek gehaakt met haaknaald 3,5 en het patroon haakte heerlijk weg!
Voordat ik het wist was het af! 
Het gratis haakpatroon is trouwens te vinden
hier op mijn site. Je kunt het gratis downloaden.
Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Fijn weekend! Xx
SIGN ME UP!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sjaal! En wat een leuke naam hihi. Ik ben benieud naar je alles is haken vest, dus ik houd je blog in de gaten! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die broccoli, die zie ik er ook een beetje in :-)
    Leuke kleurtjes en fijn om je terug te lezen ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ester,
    Wat een mooie omslagdoek. Die broccoli lijkt ook wel een beetje ja. haha. De kleurtjes zijn ontzettend mooi :-).
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen