zondag 8 januari 2017

Colsjaal en muts 'Tess'

muts-colsjaal-tess2-essspecially-november-2016
Hebben jullie fijne feestdagen gehad?
Ik hoop het!
We gaan het nieuwe jaar fris en creatief van start
met een nieuw haakpatroon!

Toen mijn zusje mij vroeg om een colsjaal en muts
te haken voor mijn nichtje Tess hoefde ik niet lang na te denken.
Mijn zusje had een leuke sterren winterjas voor haar
gekocht dus dat het iets met sterren moest worden
was voor mij snel duidelijk.

Ik kocht het mooie garen van Yarn and Colors. Wat een fijn 
garen is dit om mee te haken! 
Om er nog een finishing touch aan te geven haakte ik
een glitterrandje aan de muts en colsjaal.

photogrid_1480406319990
Mijn nichtje is er helemaal blij mee en draagt
het met veel plezier!

Het haakpatroon is vanaf vandaag verkrijgbaar in
mijn Etsyshop. Het is apart en samen verkrijgbaar.
Klik hier om naar mijn Etsyshop te gaan.

Ik wens je een hele fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten