zaterdag 20 mei 2017

Long Tunisian Scarf



Weer tijd voor een nieuw blog.
Een nieuw blog met een nieuw haakpatroon van,
jawel, weer een nieuwe sjaal, genaamd 'Long Tunisian Scarf'.
Een heerlijke luchtige zomersjaal!

Deze sjaal haakte ik met een Tunische haaknaald.
Dit fijne haakpatroon haakt snel en heerlijk weg.
Bovendien haakte ik met heerlijke bollen van Katia wat natuurlijk
ook mee werkt voor een heerlijk haakproject!



Het haakpatroon heb ik zelf ontworpen en is vanaf nu een maand
gratis te downloaden op mijn site. Daarna komt
de sjaal in mijn Etsyshop. Dus sla je slag en haak
dit heerlijke haakpatroon!
Ben benieuwd wat je er van vindt! :-)
Fijn weekend!


1 opmerking:

  1. Ik vind de kleuren heel mooi bij je staan en het patroontje ziet er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen