maandag 15 januari 2018

Breien



Het eerste blog van het nieuwe jaar!
Natuurlijk wens ik jullie een heel een mooi, liefdevol, goede gezondheid
maar bovenal een creatief en rustig 2018!

Het jaar 2017 heb ik afgesloten met een heerlijk breiwerkje!
Dat stond al heel lang op mijn lijstje. Zo lang niet gedaan. Al kan
ik het vanaf mijn 6e. Niet zo gek met een breiende
moeder en oma. ;-)



Ik ben thuis aan het minderen. Met een verhuizing voor de deur is dat wel zo fijn. 
Dus ook in de bollen wol.
En deze mooie bollen vond ik wel mooi om mee te breien.
Ik ben bezig met een vestje. De voorpanden zijn af en nu
brei ik de achterpand.
Ben benieuwd naar het eindresultaat! 


En dat zien jullie zeker als het af is!

Ik wens je een fijne week!


1 opmerking:

  1. Dat ken ik ;-) Mijn moeder kon breien als de beste, maar ik grijp telkens naar de haaknaald. Hoewel, af en toe een beetje breien is ook heel fijn. Die wol heeft een prachtig kleurtje en je breiwerk ziet er mooi egaal uit hoor! Succes er nog mee!

    BeantwoordenVerwijderen