vrijdag 13 juli 2018

Afscheidcadeau



Vanaf vandaag krijgt mijn zoon vakantie.
Altijd een erg fijn moment!
Ook voor mij als moeder voelt het als vakantie.
Wat rustiger opstarten en een kijken wat
de dag ons gaat brengen.
Altijd erg fijn!


Op zo'n laatste schooldag geven de kinderen (tenminste bij ons) de meester of juf altijd een afscheidscadeau.
Een cadeau om te meester of juf te bedanken voor het 
fijne en gezellige schooljaar.
Ik vind het persoonlijk altijd leuk om zelf iets te maken.
Dus kocht ik een snijplank en heb er tekst op geschreven.
Vervolgens heb ik de tekst in het hout gebrand.


Het resultaat mag er zijn toch?
Op de achterkant hebben we Chocotoff's geplakt met een leuke kaart.
De meester was er in ieder geval erg blij mee!

Het was weer super leuk om te doen! Dat ga ik dus vaker doen met mooie teksten! Weer wat leuks voor mijn Etsyshopje! ;-)

Ik wens jullie een heel fijn weekend!



3 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk cadeautje! In de lagere school werden hier vaak ook cadeautjes gegeven aan de juffen of meesters en ik vond het ook altijd fijn om dat zelf te maken. Maar deze plank is echt wel een toppertje hoor! Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief van je Sigrid! Dank je wel!
      Een heel fijn zonnig weekend! -xx-

      Verwijderen
  2. Hey Esther,
    Wat leuk gemaakt zeg. Heel erg mooi. Op de basisschool was het inderdaad een traditie om een cadeau te geven aan de juf of meester. heel knap gemaakt.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen