donderdag 24 oktober 2013

Hoera! Ik heb er een nichtje bij!



 Wat een spannende tijden hebben wij achter de rug! Maar mijn zusje is afgelopen vrijdag bevallen van een dochter Tess en alles is goed gegaan! Echt een prachtig mooi klein meisje! We zijn allemaal heel erg blij met dit grote wonder!

Natuurlijk heeft tante Ester van alles voor mijn lieve nieuwe nichtje gemaakt!

























Als eerste een heel schattig jurkje! De bovenkant gehaakt de onderkant van stof erop genaaid! Mooi resultaat toch?

En natuurlijk nog een mutsje en kleine schoentjes! (zie boven aan)























De naamslinger met haar naam kon ik pas toen ik haar naam wist afmaken! Dus zaterdagochtend voordat ze weer thuis kwamen uit het ziekenhuis heb ik de naamslinger afgemaakt! Het was net alsof het voor de box was gemaakt! Het staat super!

Mijn zusje was erg blij met alles leuke cadeaus! Heeft ze ook dik verdiend!

De patroontjes van de naamslinger, muts en schoentjes komen nog in mijn Etsy shop!

En nu ga ik weer met iets nieuws beginnen! Genoeg leuke dingen op het programma! :-)





1 opmerking: