zaterdag 8 november 2014

KreaDoe!



Een gezellige dag op de KreaDoe beurs! :-)


Daar liep ik dan, in mijn eentje, maar toch niet alleen maar samen met een heleboel vrouwen en een enkele heer naar de Jaarbeurs waar de KreaDoe beurs was! Wat een gezelligheid en dat al om 10.00 uur!
 

Eenmaal binnen begon ik in de 2e hal, achter in. Ik wist nog van de vorige keer dat ik dat het leukste vond dus meteen maar met het leukste starten toch? 




Het was nog heerlijk rustig
daar dus ik kon even op mijn gemak de stands bekijken.



Bij het haakplein zag in ineens de jongens van MyBoshi staan! Ik dacht nu of nooit! Dus daar ging ik en ik begon een gesprekje! Wat een leuke spontane mannen! Natuurlijk hadden we het maar over 1 ding; haken! Hun passie, mijn passie! Natuurlijk wilden ze met me op de foto! Eerst met jas en later zonder. Toen ze er achter kwamen dat ik er zo leuk uit zag. (volgens hen ;-)) Foto gedeeld op Instagram en mijn kaartje gegeven! ;-)



Nadat ik de rest van de stands had bekeken ben ik even gaan koffie drinken. Met taart! Jaja, mezelf even verwend! ;-)




Op de beurs stond ook een leuke stoffenkraam en daar kon ik natuurlijk niet om heen. En daar kwam ik Marjon tegen die ik van Twitter ken! Zij houdt ook van haken en naaien dat het wel erg toevallig was dat we elkaar juist bij de enige stoffenkraam tegen kwamen! :-)




Toen ik onderweg naar de 1e hal kwam liep ik langs de stand van Wolplein. En wie zag ik daar; Saskia van Saar en Mien. Toevallig had ik net het nieuwste boek van hen gekocht: Haken & Kleur; Feest! Dus dit was mijn kans om het boek te laten tekenen! Dat wilde ze zeker en we hebben nog even gekletst! Wat een ontzettende leuke meid zeg! :-)




De 1e hal was erg druk maar gezellig! Veel kaarten, mozaïeken, vilt en wol. Voor iedereen wat wils!




Wat een ontzettende leuke dag heb ik gehad!
Ik ben nog steeds aan het
nagenieten! :-)

Liefs, Ester


1 opmerking:

  1. Leuke blogpost over een leuke dag & nu genieten van alle leuke aankopen en indrukken!
    Groetjes van de meiden van www.creativeneighbours.blogspot.com !

    BeantwoordenVerwijderen