zondag 21 december 2014

Give Away STAR ornament haakpatroon



Nog even snel iets leuks haken voor kerst? Of om als cadeau weg te geven?


Haak dan deze leuke ster ornament!



In het haakpatroon staat precies geschreven hoe je de ster hard maakt met suikerwater.

Het haakpatroon is vanaf nu verkrijgbaar in mijn Etsyshop.



Maar omdat het bijna kerst is geef ik dit haakpatroon maar liefst 5x weg!

Dus laat een leuke reactie achter en maak kans op dit haakpatroon van deze mooie ster!

Het haakpatroon is verkrijgbaar in het Nederlands en Engels. Dus iedereen kan mee doen!

Maandagavond maak ik de winnaars bekend!

Liefs, Ester


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke! Eens wat anders...
    Ik doe graag mee :-)

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk patroontje! En bedankt voor de tip van het suikerwater!
    Ik waag een gokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke ster!
    Ik vind mijn ingepakte (gehaakte) kerstcadeautjes een tikkeltje saai, wie weet lukt het mij om een aantal van deze leuke kerst ornamenten te haken voor op mijn (ingepakte) kerstcadeautjes, leuk als extra cadeautje :)

    BeantwoordenVerwijderen