vrijdag 12 juni 2015

Haken in de zon...





Ook zo aan het genieten van het mooie weer?


Wat worden we toch blij van de zon! Ik kan ook niet wachten tot onze zomervakantie! Over een paar weken gewoon 4 weken zon! Echt een erg fijn uitkijkmoment! (zeker als je hoort dat dit al bijna 3 jaar gepland staat ;-))





Afgelopen week kwam ik een leuke oproep van Gittepetit. Ik volg haar al een hele tijd op Instagram en zij maakt echt de leukste dingen! Zij was nu bezig een vliegengordijn aan het haken voor haar caravan. Aangezien het wel veel haakwerk is deed ze een oproep op Instagram! En dat werkte! Ze kreeg veel enthousiaste aanmeldingen. En ook van mij! Wat een leuk idee! En goed te doen, ook voor mij...




Dus daar ben ik maar mee begonnen... Volgende week zie je het resultaat! Ik snel weer verder met haken in de zon! 

Fijn weekend!





2 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd naar je vliegengordijnsliert. Ongelooflijk hoeveel mensen hebben gereageerd op mijn oproep. Het waren er zo'n 40! Morgen ga ik de eerste lichting ophangen. Foto's en een blogpost volgen. Lief dat je me noemt in jouw blog! Misschien wil je nog eens kijken naar de link, volgens mij doet ie het niet ;-)
    Liefs,
    Brigit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het inmiddels aangepast hoor! ;-) Ben zo benieuwd naar je vliegengordijn! Wordt vast geweldig! Liefs, Ester

      Verwijderen