donderdag 23 februari 2017

Fijn haken



Het werd hoog tijd voor weer een blog! Alweer veel te lang geleden…
Ondertussen heb ik natuurlijk niet stil gezeten. Ik heb onlangs mijn
verjaardag gevierd, heb twee keer de griep gehad (ondanks mijn griepprik)
en was dus lang niet fit. 


Hopelijk ben ik er nu echt vanaf. Tijd voor mooi weer zullen we maar zeggen! 

Zal voor mijn gewrichten ook weer eens fijn zijn! ;-)
Maar goed, ik haakte fijn en rustig aan een nieuw project die dus bijna af is!
Echt een kleurrijk geheel na alle donkere dagen en kleuren.
Binnenkort dus klaar en komt er een haakpatroon van in mijn shop!



Afgelopen weekend heb ik, na een fijne service van Oscar van Pera & Pasha,
wat mooie kleurrijke bolletjes gekocht!
Wat kun je daar toch blij van worden! :-)
Deze nieuwe bolletjes liggen al op mij te wachten.
Dus ik sta alweer te popelen om ermee te beginnen!
En nu is het tijd voor koffie op de bank met een haakwerkje!
Heerlijk met de wind en regen op de achtergrond...
Tot snel en een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Och de griep: ik hoor er zoveel mensen over! Inderdaad tijd voor zon!!
    Wat zie je patroon er mooi en vooral heel kleurrijk uit! Super!

    Geniet van je weekend!

    Groetjes Marijke
    (zusjeknus.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech, ondanks de griepprik toch slachtoffer worden van het virus! Ik duim voor jou dat er nu voorlopig geen ziektekiemen meer in jouw richting komen!
    Die kleurtjes wol zien er zalig uit!! Geniet van je haakmomentje!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen