zaterdag 6 mei 2017

Finally weekend



Vorig weekend was ik in Londen samen met mijn vriendin
en onze jongens van 9 jaar! Wat is Londen toch een geweldige
stad en wat hebben we genoten samen!
Deze stad heeft echt mijn hart gestolen...






Het enige minpuntje was dat we zondagnacht weer terug kwamen
en de moeders de maandag, dinsdag, woensdag gewoon 
weer aan het werk moesten. 
En dat was slopend kan ik je vertellen. 
Donderdag en vrijdag kwamen mijn ouders ook nog
een nachtje slapen wat natuurlijk erg gezellig was!



En nu is het zaterdagochtend... Een heerlijke rustige zaterdagochtend...
Nou die heb ik normaal niet hoor! Want hier beginnen
we de zaterdag altijd met voetbal.
Maar vandaag hoef ik lekker niets. Alleen maar bijkomen
en veel haken. Wat heb ik me daar op verheugd!
Een nieuw haakpatroon is af en de volgende
staat alweer klaar! :-)



Dus dit weekend ga ik veel rusten en bijkomen.
En, hopelijk, zondag het kampioenschap vieren van Feyenoord.
Maar dat geheel terzijde. 
Ik wens je een heel fijn weekend!



3 opmerkingen:

  1. Oh, dat ziet er veelbelovend uit, je nieuwe project! Mooie zomerkleurtjes!
    Wat fijn, dat je het zo goed had in Londen.
    Ik wens je dan nog een rustig weekend toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk zo'n rustig weekend! Geniet ervan! Ik vind de blauw oranje bol super, zo te zien een heel mooi project. En ik duim met je mee voor vanmiddag, hier ook een supporter in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt druk en gezellig! Gelukkig kon je in het weekend bijkomen!
    Helaas van de voetbal: hopelijk kun je zondag alsnog juichen! Mooie foto's heb je weer gemaakt!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen