zondag 8 december 2019

Give Away


Afgelopen week had ik een weekje vakantie! Mijn vakantie ben ik gestart met opruimen zodat ik later in de week nog tijd had voor leuke dingen. Wat is het voorbij gevlogen zeg! En nog heb ik tijd tekort gehad! ;-)

Omdat het bijna Kerst is heb ik een leuke Give Away! Een kerstcadeau voor jou! Gewoon omdat het fijn is om iemand blij te maken!
Deze 2 rokjes ga ik weggeven!
De maat van deze rokjes zijn ongeveer 38/40.

Wat moet je doen om deze rokjes te winnen?
Volg mijn op Instagram en/of Facebook en geef een leuke reactie bij deze foto waarom JIJ nou dit rokje moet winnen! Ik ben benieuwd! :-)

Volgende week maak ik de winnaars bekend!
Dus doe lekker mee!

Fijne week! 





1 opmerking:

  1. Mag ik het hier nogmaal proberen. Speel een beetje vals doe al op instagram mee als #omavantwee. Maar ik dacht probeer het toch. Ze zijn zo leuk
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen