donderdag 23 juli 2015

Bijna vakantie!



Bijna vakantie! Vrijdag vliegen we...

Ik ben de afgelopen druk bezig met de voorbereiding voor onze vakantie. Boodschapje hier, boodschapje daar. 




Gelukkig zijn de haakbolletjes, het vakantieboek van Flow, een tekenboekje en heel veel zonnebrand allemaal binnen!




Voor mijn tablet had ik nog een hoesje nodig. Dus die heb ik afgelopen week gehaakt. Leuke steek om te haken met een erg mooi resultaat!




Ik heb dit als volgt gehaakt:
1 vaste, 1 half stokje, 1 stokje in 1 steek. 

Met de verschillende kleuren komt de steek extra mooi uit!

Afgelopen maandag kreeg ik op Instagram het verdrietige nieuws dat Pauline (Plien op IG) is overleden. Zij had de ziekte van Crohn, een ziekte die we delen en waarover we een aantal keer over hebben 'gepraat'.  Zij had het helaas in de ergere vorm. Ik leefde erg met haar mee. Ze was altijd zo positief en genoot van de mooie dingen in het leven.

 Ik stuurde haar net voor haar operatie nog een schilderijtje toe. 
Deze heeft zij helaas nooit mogen zien...




Ook was er een actie op Instagram om een hartje voor haar te maken en naar haar op te sturen als teken dat we aan haar denken en met haar meeleefden. Een hart vol liefde! Van deze hartjes had zij dan een mooie slinger kunnen maken...




Mijn hartje had ik een uur voordat zij overleed op de brievenbus gedaan... Zo ontzettend triest voor haar man, familie en vrienden. 
Ik blijf er maar aan denken...

En zo kan het leven lopen. We moeten er elke dag van genieten en van onze dierbaren...

Ik wens je een fijn weekend!








2 opmerkingen:

  1. wat een mooi schilderijtje had je voor Pauline gemaakt. Ik ken haar niet maar had het wel op IG gelezen. Voor jou zal het niet makkelijk zijn een lotgenoot de strijd aan deze ziekte te zien verliezen. Heel veel sterkte ook voor jou.

    En wat betreft de vakantievoorbereidingen, dat herken ik helemaal. Van alles 'even' doen. Ik ga trouwens sowieso graag goed voorbereid weg ;) Hele fijne vakantie Ester, geniet ervan.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een naar nieuws zo net voor je vakantie...... Straks wel gaan genieten van alles wat je meemaakt op vakantie!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen