donderdag 12 november 2015

Jurkjes Love

Collage jurken.EssSpecially.2015-11-12
Dat ik gek ben op jurkjes is jullie vast niet ontgaan!
Afgelopen weekend naaide ik er weer een jurkje bij!
Want... je kunt geen jurkjes genoeg hebben toch?

Het jurkje met appels en peren naaide ik met de stof die ik op de Kreadoe heb gekocht!
Het jurkje met de bloemen had ik aan op de Kreadoe. Door mijn fleurige jurkje ben ik
zelfs gespot op de Kreadoe! Hoe grappig?! ;-) Een foto van mij in dat leuke
jurkje staat ook op het blog van Susan van 365 days of happy Tante Betsy dresses!
Klik hier voor haar leuke blog met heel veel leuke vrolijke jurkjes!
Want zeg nou zelf, vul je eigen wereld met kleur! En daar word ik dan weer blij van! :-)
Fijne donderdag!
wpid-sign-me-up.png.png
Ps. volg me ook op Bloglovin! 

1 opmerking:

  1. Ja nu ik je volg via bloglovin krijg ik meteen mail als je wat gepost hebt (samen met al die andere
    ;)). En jurkjes love is een titel die me natuurlijk wel trekt hihi verslaafd zijnde aan Tante Betsy jurkjes. En wat leuk dat je reclame voor me maakt in je blogpost. Dikke knuffel daarvoor :D. En oh ben heel benieuwd hoe je nieuwe jurkje op 'model' uitziet, die je op de Kreadoe aan had is een bjoetie! En nee van jurkjes kun je er nooit genoeg hebben, zelfs als je er al zo'n 45 hebt whahaha. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen