vrijdag 27 mei 2016

Fijn haakproject

IMG_20160507_111613
Allereerst, dank voor al die leuke reacties op mijn 265 granny vestje!
Het was inderdaad heel veel werk maar met een prachtig resultaat! (al zeg ik het zelf ;-))

De laatste weken ben ik weer druk aan het haken met een nieuw project.
Weer een groot project maar dit is te overzien en bovenal sneller klaar!
Weer een fijn kleurrijk project waar je al blij van wordt als je er naar kijkt.
20160526_170655Dus haak ik tussen de vele voetbaltoernooien, werken, huishoudelijke klusjes, familiebezoekjes
fijn door! Even een momentje van rust waar ik op dit moment weer naar verlang.

Over een paar weken dan heb ik weer een lege agenda. En die ga ik inplannen met
nieuwe jurkjes naaien, tekenen, schilderen, lezen en natuurlijk haken.

Even weer wat tijd voor mezelf en de dingen die ik leuk vindt!
Tijd voor koffie! Ik wens je een heel fijn weekend! 

SIGN ME UP!

2 opmerkingen:

  1. Oh, ziet er veelbelovend uit, je haakwerkjes!
    Geniet van je welverdiende koffie, en dat die 'lege' periode er maar snel aankomt!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Fijn dat de agenda leger wordt. Hier hetzelfde (met 3 voetballende zonen)!

    BeantwoordenVerwijderen