maandag 14 januari 2019

Opnieuw beginnen

Soms, als ik met een nieuw haakwerkje bezig ben dan gebeurt het wel eens dat ik het niet mooi vindt. Niet zoals ik het in mijn hoofd heb. Dan haal ik alles uit en begin ik weer opnieuw.

Herken je dat? Je haalt het weer uit en begint weer opnieuw. Soms wel meerdere keren. Je bent niet tevreden hoe het er uit ziet. De kleuren vallen tegen of het patroon is niet zoals jij had gedacht. 

Dit is net zoiets als vallen en opstaan. Het gaat niet zoals het gaat. Niet zoals jij wil. Wat ga je dan doen? Je hebt een keuze. Ik ga op dezelfde voet door of ik ga het helemaal anders doen.



Je gaat op zoek naar een andere strategie. Hoe kan ik het doen zodat het wordt zoals ik in mijn hoofd heb.

Misschien heb jij ook wel zoiets? Misschien niet met een haakpatroon maar met iets persoonlijks. Ga dan te rade en bedenk goed wat JIJ nu wil? Wil je hier mee doorgaan of wil je wat anders. 

Bedenk goed, je hebt altijd een keuze!
Een keuze om opnieuw te beginnen.

Ik wens je een fijne week!



1 opmerking:

  1. Knap dat je opnieuw bent begonnen. Ik heb nog een project liggen wat ik ook uit ga halen want het is niet geworden wat het moest zijn, maar heb nog geen zin om daar aan te beginnen haha. Ik ben benieuwd naar hoe dit project eruit gaat komen te zien.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen