woensdag 12 augustus 2020

Vakantie@home #2

 

Vanochtend gezellig koffie gedronken met een vriendin terwijl onze zoons lekker aan het gamen waren. Goed geregeld toch?

Wij zaten op het terras, lekker koel onder de parasol, te kijken op de kaart. We wilden uiteraard iets lekkers bij de koffie zoals altijd. Want beide zijn we lekkerbekken en houden we van taart, cake en chocolade! 

Ik leunde iets op de tafel toen het bovenblad ineens omviel. In een reflex hield ik het tafeltje tegen, het plantje en de rest wat op tafel lag. Gelukkig  viel niet alles op de grond! 
Ze waren blijkbaar vergeten deze tafel vast te zetten. Oeps!

Snel maakten de dames van de bediening het tafeltje vast. Ze waren erg onder de indruk van mijn snelle ingrijpen.  Haha... nou ik zelf nog meer! Soms verras je jezelf nog eens. Ik wist niet dat ik zo'n snel reactievermogen had... ;-)

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten