donderdag 11 februari 2016

Happy Birthday to...

Collage.Slingers.EssSpecially.2016-02-11Happy Birthday to me.....
Ja ja.... 9 februari was het zover... ik was jarig!
40 jaar welteverstaan. Ja, ik hoor nu bij de club van 40!

En of ik het vervelend vindt? Nee hoor, totaal niet! 40 is het nieuwe 30 toch? ;-)Nu even serieus, ik ben juist blij en dankbaar dat ik 40 jaar ben geworden. Het is namelijk allemaal niet zo vanzelfsprekend. Bij mij niet bij niemand niet.
Dus ik ben blij, en dat wordt groots gevierd! :-)
Ik heb letterlijk een feestweek! Afgelopen zondag werd ik door hele
lieve vriendinnen meegenomen voor een High Tea als verrassing!
Super leuk, gezellig en lekker! Ik heb echt genoten!
Maandag vierde ik het op het werk. Ook daar is het niemand ontgaan dat ik 40 jaar ben geworden. Mijn lieve collega's hadden onze kamer en afdeling versierd! Super leuk!! :-)
Dinsdag werd ik verwend met heel veel felicitaties, kaarten, berichtjes
en cadeaus! 's Avonds ben ik met mijn gezin lekker uit eten geweest.
Ook zo leuk zeker omdat we dat niet vaak doen!

En zondag... jaa dan vier ik het groots! Met lekkere hapjes en drankjes!
Dus je begrijpt dat ik al druk ben met de voorbereidingen! ;-)
Omdat je het leven moet vieren en zelf de slingers op moet hangen
heb ik mijn eigen gehaakte slingers gemaakt!
Het hangt zo gaaf in de woonkamer! Helemaal gezellig!
Laat het feest nu maar beginnen! :D
Het haakpatroon moet ik nog uitwerken en kun je
binnenkort downloaden op mijn site.

Eerst maar eens een feestje vieren!! ;-)
Fijn weekend alvast!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Gelijk heb je, om het zo goed te vieren!
    En die slingers kun je achteraf nog een hele tijd laten hangen, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en een fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen