maandag 22 februari 2016

S U R P R I S E

surprise-birthday-3
Zondag, op Valentijnsdag, ben ik onwijs verrast met een Surprise Party!
Ik dacht dat ik mijn eigen feestje aan het organiseren was maar tegelijkertijd waren mijn lieve man,
zusje en vriendinnen een feest voor mij aan het organiseren! Ik was er maar druk mee;
veel boodschappen gehaald, de woonkamer versierd met slingers, honeycombs, balonnen, bloemen,
kaarsjes en zaterdags de hele middag in de keuken gestaan om
lekkere cupcakes, taartjes en quiches te maken!

Zondags, de grote dag, alles stond klaar. Manlief was naar het station om zijn broer op te halen en zoonlief was naar de trampolines met zijn vriendje.
Mijn ouders waren al gearriveerd totdat ik werd gebeld door mijn vriendin; zoonlief
was gevallen op de trampoline en ik moest direct komen. Misschien moesten we
wel naar de eerste hulp!?!
Jeetje, en wat nu? Manlief gebeld en hij zou snel weer thuis zijn dus ik een briefje op de
deur geplakt dat er een noodgeval was en dat er over 10 minuten weer iemand thuis zou zijn.
Mijn ouders en ik stapten snel de auto in en reden naar de sporthal waar zoonlief, vriendje en
mijn vriendin waren. Wat een toestand en zo niet op een goed moment!?! Maar ja,
mijn kind gaat voor dus moest iedereen maar even wachten. Hopelijk was er niets ernstigs aan de hand...
Mijn vader zette mijn moeder en mij af en wij renden naar binnen. Ik deed de deur open en daar
kwam zoonlief aanrennen met een roos en een gaaf Tshirt met I love mama aan!
Ik dacht; huhh... wat is dit nou? En toen hoorde ik ineens van rechts; S U R P R I S E !!!
En iedereen begon te zingen! Ik zag zoveel mensen staan. Mijn lieve man, mijn familie,
mijn lieve vriendinnen, mijn oom... alle mensen die voor mij belangrijk zijn!
Ik wist niet wat mij overkwam...wat GEWELDIG! En dit allemaal voor mij??
Iedereen kwam op me af en omhelsde en feliciteerde mij! Wat was dit geweldig!
Echt overweldigend en niet te te geloven!
Maar wat was dit gaaf om iedereen bij elkaar te hebben!
Manlief en bonusdochter reden snel naar huis om al mijn gemaakte hapjes op te halen
zodat ik het toch niet helemaal voor niks had gemaakt! ;-)
We hebben een heerlijke middag samen gehad met hapjes en drankjes en een klein buffet!
Wat was dit ontzettend gaaf!!
En nu een week later geniet ik nog steeds na... en volgens mij doe ik dat een jaar later nog steeds.
Dit zal ik nooit vergeten! Wat heb ik genoten en ben ik verwend! 
Het gekke is dat ik totaal niets heb gemerkt dat ze hier mee bezig waren!
Deze week krijg alle foto's die mijn zusje heeft gemaakt! Ze verklapte wel dat de verbazing
op mijn gezicht onbetaalbaar was! ;-)
Wat bof ik toch met zoveel lieve mensen om me heen! Ik geniet nog wel een tijdje na....


2 opmerkingen:

  1. Oh, dat is super!! Wat fijn!! Daar zul je inderdaad nog lang napret aan beleven :-)
    Ik zou ook ondersteboven zijn!!
    Fijne week,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat klinkt echt heerlijk! Geniet nog maar heel lang na!!

    BeantwoordenVerwijderen